Job 118 van 579


Report this listing

Solliciteren



Team Coördinator


Functie

Als Team Coördinator ben je verantwoordelijk voor het team van de productieplanning, transportplanning en 2 administratief medewerkers. Je krijgt de kans om deel uit te maken van een groeiende organisatie. Onze klant heeft grote plannen en ze zoeken enthousiaste teamleden die willen bijdragen aan dit spannende project. Kunnen we op jou rekenen?

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het opstellen, monitoren en aanpassen van zowel de transport- als productieplanning. Hierbij houd je rekening met de gevraagde productiecapaciteit, beschikbare voorraden en afgesproken leveringstermijnen. Je zet je in voor het continu verbeteren van het planningsproces om zo de output te maximaliseren.

Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder meer:

  • Coördinatie van zowel korte- als langetermijnplanning voor transport en productie, met als doel de productie-efficiëntie te verbeteren en aan te passen aan klantvraag.
  • Samenwerking met externe transportdiensten om transportbehoeften af te stemmen en passende maatregelen te nemen.
  • Proactieve identificatie van knelpunten en inefficiënties in de planning, gevolgd door implementatie van verbeteringen.
  • Deelname aan overleg en informatie-uitwisseling met diverse afdelingen, zoals Verkoop, Voorraadbeheer, Operations & Logistiek.
  • Leiding geven aan de medewerkers op de dienst administratie, gericht op het maximaliseren van prestaties.
  • Toezicht houden op het administratieve planningsproces met betrekking tot transport en productie.
  • Opstarten en uitvoeren van projecten ter verbetering van plannings- en werkvoorbereidingsprocessen.
  • Bijdragen aan de ontwikkeling van software en systemen voor productieplanning.

Coördinator | Team | Verantwoordelijk | Business Central | Groei | Lommel

Jouw profiel

Ben jij de geschikte kandidaat?

  • Ervaring met Business Central.
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Een multitasker die verschillende taken effectief kan beheren.
  • Oplossingsgericht en hands-on.
  • Proactieve en transparante communicatie.
  • Logisch denkvermogen en vermogen om dagelijks de planning uit te voeren met optimale resourceverdeling.
  • Domein: Kwaliteitsmanagement
  • Domein: Administratief beheer
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • De klant oplossingen voorstellen
    Verbeteringen voorstellen qua organisatie, procedures, middelen, ...
  • Domein: Coaching
  • Bijdragen tot de uitwerking van de interne en externe communicatiestrategie van de klant
    De implementatie ervan begeleiden
  • Een project leiden
  • Een methode of een kwaliteitsactieplan toelichten en uitvoeren (correcties, verbetering, gelijkvormig maken, ...)
  • De noden van de klant analyseren
    De doelstellingen en het kader van de interventie bepalen

Aanbod

  • Flexibele werkuren voor een gezonde werk-privébalans.
  • Interessante taken met ruimte voor groei en initiatief.
  • Een competitief en flexibel beloningspakket.
  • Plezier op het werk, inclusief bedrijfsevenementen.
  • Mogelijkheden voor aangepaste training.
  • Een collegiale en vooruitstrevende werkomgeving met open communicatie.
  • Een stimulerende werkomgeving.

Solliciteren

Joëlle Schuermans
011 36 13 13
lommel.jobs@glowi.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht